کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317518 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امنیت برتر با ESET آنتی ویروس و فایروال قدرتمند برای ویندوز

نرم افزار ESET NOD32 برای ویندوز بهترین انتخاب برای محافظت از رایانه شخصی شماست. تقریباً 20 سال توسعه فن آوری به ESET امکان داده است تا یک سیستم آنتی ویروس پیشرفته ایجاد کند که قادر به محافظت از شما در برابر انواع تهدیدات اینترنتی باشد. ESET Internet Security دارای طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی، پیشرفت های قابلیت استفاده و بهبود فناوری اسکن برای دفاع از زندگی آنلاین شما است.

 

امنیت برتر با ESET آنتی ویروس و فایروال قدرتمند برای ویندوز

 

ESET Internet Security با ترکیب حفاظت چند لایه هوشمند که آنتی ویروس، آنتی اسپای، فایروال، ضد روت کیت و قابلیت های ضد اسپم را ترکیب می کند، رایانه یا لپ تاپ شما را ایمن نگه می دارد. بر اساس آنتی ویروس ESET NOD32، از شما در برابر ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزارها و همه تهدیدات اینترنتی محافظت می کند. این نرم افزار منابع را حفظ کرده و سرعت رایانه را بهبود می بخشد. در حین کار، شبکه های اجتماعی، بازی های آنلاین یا اتصال رسانه های قابل حمل، در بالاترین سطح محافظت می شوید.

ESET NOD32 Antivirus بهترین دفاع شما در برابر ویروس ها، تروجان ها و سایر اشکال بدافزار است - و انتخاب برتر برای متخصصان IT. با موتور ThreatSense® با اکتشاف پیشرفته پشتیبانی می شود که تهدیدات ناشناخته بسیار بیشتری را نسبت به رقبا مسدود می کند. آخرین نسل از آنتی ویروس افسانه ای ESET NOD32 امنیت شما را به سطح کاملا جدیدی می برد. این نرم افزار برای اشغال فضای کم، اسکن سریع ساخته شده است، دارای ویژگی های امنیتی و گزینه های شخصی سازی برای امنیت مداوم و شخصی سازی شده آنلاین یا آفلاین است.

ESET Smart Security محافظت نهایی برای کاربران عادی وب، به لطف بهترین تعادل تشخیص، سرعت و قابلیت استفاده ESET. از ویروس ها و جاسوس افزارها در امان باشید. از باج افزار محافظت کنید - بدافزاری را که سعی می کند شما را از داده های خود قفل کند مسدود می کند. در هر کجا که باشید، به صورت رایگان از طریق ایمیل یا تلفن به زبان محلی خود پشتیبانی دریافت کنید. با خیال راحت بانکداری و خرید آنلاین انجام دهید - به طور خودکار تراکنش ها را در سایت های بانکداری اینترنتی ایمن می کند و به محافظت از شما در درگاه های پرداخت آنلاین کمک می کند. از دسترسی هکرها به رایانه شخصی خود جلوگیری کنید - فایروال شخصی از دسترسی هکرها به رایانه شما جلوگیری می کند و هنگام استفاده از Wi-Fi عمومی شما را نامرئی نگه می دارد. فرزندان خود را به صورت آنلاین ایمن نگه دارید - محتوای ناخواسته اینترنت را بر اساس دسته بندی یا وب سایت های جداگانه مسدود کنید و فرزندان خود را با کنترل والدین به صورت آنلاین ایمن نگه دارید. وب کم و روتر خانگی ایمن تر - هر زمان که کسی سعی کرد به وب کم شما دسترسی پیدا کند، هشدار دریافت کنید و روتر خانگی خود را از نظر آسیب پذیری بررسی کنید. رمزهای عبور را به طور ایمن ذخیره و داده های خود را رمزگذاری کنید. رمزهای عبور خود را به طور ایمن ذخیره، ایجاد و از قبل پر کنید و فایل ها و رسانه های قابل حمل (کلیدهای USB) خود را رمزگذاری کنید. شامل محافظت برای تلفن های هوشمند و تبلت ها می شود. از تمام دستگاه های خود محافظت کنید - حفاظت امنیتی را برای حداکثر 3 یا 5 دستگاه ترکیب و مطابقت دهید.

 

دانلود آنتی ویروس ESET NOD32

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50231 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/15 تعداد مشاهده: 1098
سافت گذر